Nesmeky DueNorth - sleva 12% pro seniory nad 70 let a držitele ZTP; zboží zakoupené od 15.11.2018 do 24.12.2018 je možno vyměnit či vrátit do 15.1.2019

Jak nakoupit

Vše o nákupu v eshopu CZ BMI

Užitečné informace pro naše zákazníky 

Doprava zboží

Zboží  našim koncovým zákazníkům/spotřebitelům posíláme po celé ČR prostřednictvím České pošty a služby "Balík do ruky" , prostřednictvím Zásilkovna.cz a PPL ( dle vlasního výběru každého zákazníka) obvykle do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky.

Česká pošta balík do ruky

Cena poštovného České pošty  pro balík s hodnotou zboží do 1200 Kč a s dobírkou je 161 Kč ( včetně DPH 21%),  pro balík s hodnotou zboží do 1200 Kč při platbě bankovým převodem cena činí 125 Kč ( včetně DPH 21%). Při tomto způsobu platby je nutno počítat navíc s časem na zpracování objednávky, vystavení faktury a její odeslání, převod mezi bankami, zaúčtování platby na naší straně a pak teprve následuje expedice a dodací lhůta České pošty. Obvykle tedy bude proces od Vaší objednávky po doručení zboží prodloužen oproti dobírce o jeden až dva pracovní dny. Balné zákazníkům/spotřebitelům neúčtujeme. Česká pošta garantuje doručení tohoto balíku do 24 hodin po odeslání. Naše zákazníky informujeme o odeslání zboží a zasíláme číslo zásilky, dle kterého je možné cestu  zásilky sledovat na stránkách  http://www.postaonline.cz/trackandtrace.  Pokud zásilka nedorazí včas reklamujte její nedoručení u České pošty.

Při maloobchodním prodeji zboží v hodnotě nad 1200,-Kč včetně DPH našim koncovým zákazníkům/spotřebitelům jej posíláme po celé ČR zcela zdarma a to také "Balíkem do ruky". 

Zásilkovna.cz

Dopravné prostřednictvím Zasilkovna.cz je pro balík s hodnotou zboží do 1200 Kč s dobírkou 76 Kč ( včetně DPH 21%),  pro balík s hodnotou zboží do 1200 Kč při platbě bankovým převodem cena činí 61 Kč ( včetně DPH 21%). Při tomto způsobu platby je nutno počítat navíc s časem na zpracování objednávky, vystavení faktury a její odeslání, převod mezi bankami, zaúčtování platby na naší straně a pak teprve následuje expedice a dodací lhůta. Obvykle tedy bude proces od Vaší objednávky po doručení zboží prodloužen oproti dobírce o jeden až dva pracovní dny. Balné zákazníkům/spotřebitelům neúčtujeme. O možnosti vyzvednutí zboží budete informováni e-mailem a SMS ze strany Zásilkovny. Na výdejních místech nelze uplatňovat reklamace ze strany adresátů zásilek.Při maloobchodním prodeji zboží v hodnotě nad 1200,-Kč včetně DPH našim koncovým zákazníkům/spotřebitelům je doprava po celé ČR  zdarma, dobírka činí 15 Kč.

PPL

Cena poštovného pro balík s hodnotou zboží do 1200 Kč s dobírkou prostřednictvím PPL činí 172 Kč ( včetně DPH 21%),  pro balík s hodnotou zboží do 1200 Kč při platbě bankovým převodem cena činí 133 Kč ( včetně DPH 21%). Při tomto způsobu platby je nutno počítat navíc s časem na zpracování objednávky, vystavení faktury a její odeslání, převod mezi bankami, zaúčtování platby na naší straně a pak teprve následuje expedice a dodací lhůta PPL. Obvykle tedy bude proces od Vaší objednávky po doručení zboží prodloužen oproti dobírce o jeden až dva pracovní dny. Balné zákazníkům/spotřebitelům neúčtujeme.

Při maloobchodním prodeji zboží v hodnotě nad 1200,-Kč včetně DPH našim koncovým zákazníkům/spotřebitelům jej posíláme prostřednictvím PPL po celé ČR zcela zdarma.

 

Na Slovensko zasíláme zboží prostřednictvím České pošty a to po předchozí platbě za zboží a dopravu na náš bankovní účet (cena poštovného na Slovensko je  9,81 euro, při nákupu nad 45,28 euro cenu poštovného snižujeme na 5,62 euro) a prostřednictvím Zásilkovna.cz a to po předchozí platbě za zboží a dopravu na náš bankovní účet (cena poštovného na Slovensko je  3,43 euro při nákupu nad 45,28 euro je poštovné zdarma).

Maloobchodní prodej zboží naše společnost uskutečňuje po celé ČR a SR a to především prostřednictví e-shopu eshop.czbmi.cz. Nesmeky můžete rovněž žádat u některých obchodníků. Prodejní místa, kde si je můžete vyzkoušet i koupit naleznete v sekci prodejci. 

Platba za objednané zboží 

Objednané zboží můžete zaplatit převodem z účtu, pomocí platební brány GoPay a nebo dobírkou při převzetí zásilky (dobírka pouze na adresy v ČR).

Bezplatná výměna velikostí

V případě jakýchkoli nejasností při výběru vhodné velikosti apod. Vám rádi telefonicky či e-mailem poradíme. V případě, že by bylo nutné zboží vyměnit kvůli nesprávně zvolené velikosti, tak opětovné zaslání zboží na Vaší adresu již plně hradí naše společnost. Zboží k výměně zašlete spolu s informací, za jaké ho chcete vyměnit, na adresu: CZ BMI, s.r.o., Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky 

Garance vrácení peněz

Jestliže zjistíte po obdržení vámi objednaného zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej do 14 dní od obdržení bez uvedení jakéhokoli důvodu odeslat zpět na naši odesílací adresu a my vám zašleme jiné zboží nebo zpět vaši platbu za zboží (nezapomeňte uvést číslo účtu, na který máme vracenou částku převést) dle vaší volby. Podmínkou je pouze to, že doručené zboží musí být v původním nepoškozeném stavu. Pro zaslání zboží k výměně, vrácení, případně k reklamaci, zasílejte zboží na adresu: CZ BMI, s.r.o., Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky a to běžnou balíkovou poštou. Omlouváme se, ale dobírku nemůžeme akceptovat. 

Záruční doba

Kvalitou veškerého námi nabízeného zboží jsme si natolik jisti, že Vám můžeme poskytnout záruku v délce trvání 3 roky! Záruka se v souladu s platnými právními normami nevztahuje na vady vzniklé používáním či běžným opotřebením zboží, rovněž tak jako mechanickým poškozením. 

Reklamační rád

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně e-mailem na adrese: obchod@czbmi.cz nebo poštou na: CZ BMI, s.r.o., Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. o jaké vady se jedná a jak se projevují. 

K reklamaci je nutné předložit doklady, ze kterých jasné vyplývá cena, datum prodeje a že zboží bylo zaplaceno. V případě prodeje u našeho smluvního prodejce, uplatňujte reklamaci s těmito doklady v té provozovně, kde ke koupi došlo. V případě, že tento prodejce třeba mezitím zanikl, obraťte se přímo na naší společnost. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka v co nejkratší době od obdržení reklamace o postupu a vyřízení. Společnost CZ BMI, s.r.o. se bude snažit vždy postupovat tak, aby svým zákazníkům vyšla v maximální možné míře vstří. Ve všem co není tímto reklamačním řádem specifikováno se budeme řídit platnými právními předpisy. 

Zlevněná obnova poškozeného zboží

Naše společnost vám nabízí řešení i v případě, že se vámi zakoupený výrobek zničí nebo neopravitelně poškodí a to i při zjevném porušení záručních podmínek. V tomto případě máte možnost využít nákupu stejného nebo obdobného zboží za podstatně sníženou cenu a to konkrétně o 30%

Sídlo společnosti a fakturační adresa

Společnost CZ BMI s.r.o. má pražské sídlo a fakturační adresu. Upozorňujeme však, že na této adrese není prodejna! CZ BMI, s.r.o., Slovenská 17, 120 00 Praha 2, e-mail: obchod@czbmi.cz IČO: 26759659, DIČ: CZ26759659 

Všechnu korespondenci i zboží k výměně či vrácení zasílejte na korespondenční adresu!

Bankovní spojení

  • Pro platby z ČR je nyní platné číslo účtu: 2600281896/2010, účet je vedený u Fio Banky na jméno naší společnosti. Nezapomeňte prosím při platbě vždy uvést přesně "Variabilní symbol", tedy číslo faktury pro správnou identifikaci Vaší platby.
  • Pro platby ze zahraničí: udávejte číslo účtu vždy v mezinárodním tvaru: IBAN: CZ65 2010 0000 0026 0028 1896 (mezery se nezadávají ale zobrazujeme je pro snazší přepsání) Někdy Vaše banka požaduje také SWIFT - Code: FIOBCZPPXXX
  • DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Mezinárodní platbu zadávejte vždy tak, aby veškeré bankovní poplatky šly k tíži plátce! Děkujeme za pochopení. Nezapomeňte prosím při platbě vždy uvést přesně "Variabilní symbol", tedy číslo faktury pro správnou identifikaci Vaší platby. Adresa pobočky, kde máme zřízený účet je: Fio Banka, V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1 

 

Společnost CZ BMI, s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 91869 ref. číslo 0100514553 

Korespondenční adresa vzorkové prodejny

Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky (dříve Havlíčkova 260, 282 02 Kolín 2), tel. +420 776 241 117 obchod@czbmi.cz Návštěvní hodiny v podstatě kdykoli, ovšem pouze a jen po předchozí telefonické domluvě! Korespondenční adresa: Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky Pro zaslání zboží k výměně, vrácení, případně k reklamaci, zasílejte pro nejrychlejší vyřízení Vašeho požadavku na adresu: CZ BMI, s.r.o., Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky a to běžnou balíkovou poštou. Omlouváme se, ale dobírku nemůžeme akceptovat.

Pozor věnujte prosím pozornost této informaci:

Z důvodu zavedení povinnosti EET od 1. 3. 2017

Vážení zákazníci,
z důvodu zavedení povinnosti EET od 1. 3. 2017 rušíme od tohoto data
maloobchodní prodej v naší vzorkové prodejně „za hotové“.
Přesto si budete moci zakoupit vybrané zboží na naší provozovně v Červených
Pečkách ale pouze v případě, že například z Vašeho mobilního telefonu (nebo
tabletu, notebooku...) prokazatelně provedete na místě bezhotovostní platbu za
toto zboží na náš účet. Samozřejmě Vám také můžeme vybrané zboží poslat poštou
na Vámi udanou adresu.
Platba platební kartou, stejně jako platba v hotovosti bohužel není možná, protože se
na ní vztahuje povinnost zavést EET – viz. odpovědi Finanční správy na jejich
stránkách http://www.etrzby.cz/cs/nejcastejsi-dotazy-podnikatelu, ze které
kopírujeme:
„Ačkoliv platby kartou zanechávají „elektronickou stopu“, cílem etržeb je evidence
většiny plateb v maloobchodě za zboží a služby. Platby kartou jsou druhou největší
skupinou hned po platbách v hotovosti, není tedy možné je vyloučit. V takovém
případě by data zasílaná Finanční správě měla omezenou vypovídající hodnotu a
nemohlo by dojít k naplnění slibu, že kontroly budou cílené a poctiví podnikatelé
nebudou obtěžováni.“
O logice takovéhoto zdůvodnění a možných skutečných motivech Ministerstva
financí si jistě každý uděláte vlastní úsudek. Každopádně prodej za hotové byl pro
nás vždy zcela marginální složkou příjmu, a proto nehodláme až na další zvyšovat
naše režijní náklady a tím následně i ceny našeho zboží a služeb zaváděním systému
EET.
Děkujeme za pochopení